Ideverek, odaverek, itt az olcsó pulóverek

2016. október 28. 14:21 - BtrixKiddo

Petike, ezt te basztad el

Előre szeretném leszögezni, hogy én nem a drogellenes, erkölcspásztor különítmény álszent tagozatának józan-náci tisztje vagyok. De Petike, menjél már a picsába.

Leszarom, hogy ki, mit hova szúrt, szívott, kent, szedett, füstölt az arcába. Mert nem érdekel. Mert hova szarjak neki, de tényleg, mit bánom én, mi közöm hozzá. Én is csináltam ezt azt, ja tessék rám rúgni az ajtót kedves TEK, de max füstölt a fejem, és amikor olyan társaságban voltam, hogy keményebbet kínáltak, aszondtam, köszönöm nem. Ennyi. Ettől nem lettem jobb, szebb, de okosabb, na az voltam mondjuk, hát igen, ez én vagyok. Tompikának nem volt ennyi esze, ráadásul mindenki tudja is róla, hogy olyan a feje többnyire, mint a pávián segge, és ez nem azért van, mert az anyatermészet csúnyán elbánt vele (bár alá kell írni, hogy rendkívül rondán öregszik a szerencsétlen), hanem mert nincs az a szaunában eltöltött időmennyiség, ami ki tudná pusztítani belőle azt, amit egy este alatt elfogyasztott, tökmindegy, milyen halmazállapotú volt.

Megjegyzem, még így is szerencsés ember, hogy ennyi behatás után nem lett cső impotens, másnak már maximum sétapálcához szigszalagozva állna fel, de hát csodák vannak.

És igen, ezt most én is leírtam.

És bizonyítani meg nem tudom.

Mondják, mondják, sok mindent mondanak, jó eséllyel amúgy ez igaz is. Mondjuk úgy, hatványozottabban igaz, mint amikor téged alávaló drogosoznak le, Petike, mert szerintem, attól, hogy valaki alkalomadtán eltol egy cigit, nem lesz drogos, de ez az én fasz, megengedő, liberális hozzááállásom.

Ja vagy más is volt, hát fene tudja, én nem voltam ott, se a Nincs pardonban, se a Fekete Lyukban, se a többi ilyen kilencvenes évekbeli kult helyen, mert akkor én még kis porbafingóként kapaszkodtam anyám lábába, mikor te meg az a másik majom már javában együtt cuccoztatok. Vagy az ismerőseitek cuccoztak együtt, nekem full mindegy.


Petike, én szidtalak már téged nem túl kedvesen itt, de az főleg pedagógiai szándékú volt, hátha a fejedhez kapsz, és aszondod, hű, tényleg szembemegyek az autópályán. De most ki kell, hogy mondjam, te olyan hülye vagy, mint a seggem, és csak aggódva merek belegondolni, hogy ez gyári hiba-e, vagy ennyire butára szívtad magad.

Olyannal bazmeg nem megyünk bíróságra, hogy valaki „folyamatosan” szív. Te nagyon hülye, hát ma, 2016-ban ezt neked szó szerint fogják érteni, hogy Tompika folyamatosan szív ember, nem úgy, hogy néha-néha, meg egynél többször, meg volt már rá precedens, napláne, hogy az ismerősöm ismerőse a Tompika dílerének teleklábszomszédja. Ez úgy meg volt írva bukóra öcsém, hogy a fal adta a másikat, és akkor innentől fogva teljesen mindegy, hogy egy félhülye, kezdő demens tanú '91-re vagy '92-re emlékszik, ami egyébként tényleg röhejes, én se emlékszem pontosan, hogy 2003-ban vagy 2004-ben basztam-e be először. Mert tökmindegy. Igaz, nekem ezt nem is bíróság előtt kell bizonyítani.

De azért meg végképp menjél a picsába, hogy mindezek után kihányod a Facebookra a bankszámlaszámodat, és nekiállsz tarhálni öcsém, mint akinek a három gyereke mezítláb jár iskolába, hétvégén nem esznek, és még a házat is viszik. Na ez a szánalom öcsém, nézzél már szét! Picit tisztuljon már ki a fejed, aztán gondold már végig, hogy kivel akarod te kifizettetni a saját balfaszságodat, ember!

Petike, ezt te basztad el. Fizesd is ki, aztán örüljél, hogy van luk még az orrodon. Tudtommal amúgy épp leszoktál a cigiről, na, azt a napi egy ezrest el is kezdheted félretenni, hidd el, menni fog.

De azért nincs harag!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://odaverek.blog.hu/api/trackback/id/tr5611846111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Ideverek, odaverek, itt az olcsó pulóverek
süti beállítások módosítása