Ideverek, odaverek, itt az olcsó pulóverek

2017. március 16. 20:38 - BtrixKiddo

Rohadtul kíváncsi vagyok

Igen, tényleg kíváncsi vagyok, és nem csak a heti ötöslottó nyerőszámaira, hogy elhúzhassak innen, mint a vadliba, és egy Csendes-óceáni szigeten szarhassam le nagyívből, hogy mi történik bárakárhol a világban (ja nem, bazki, elvitték a múlt héten az ötöst, akkor csak egy magyar, átlag feletti kecóból szarhatnék bárhova, ami - lássuk be - kevésbé kúl, mint egy saját szigeten tenni ugyanezt). 

Arra lennék kíváncsi, hogy a szocik gyógyszere mikor gurult el végleg. 

És hogy összefüggésben van-e ez a gyógyszerelgurulás azzal a  bizonyos szegedi Orbán-látogatással. 

Én tudom, hogy kurva könnyen felejtünk gyerekek, meg a tegnapi újságban a tegnapi kutyaszar rohad, de lehet, hogy itt van a megoldás kulcsa. 

Hogy azért kell köpködve hörögni. Gyurcsányozni. Megtagadni, letagadni, elfordulni. 

Azért sikerült kiegyezni a kisgömböc pártjával vadászkastély-ügyben (akinek nincs meg, itt eléri. Szuper, gyönyörű, guszta összeborulás, fasza, gratulálok, csak így tovább. Tán szeretnek vadászgatni az elvtársak, vagy mi a tosz?)

És ezért kell a kis takonygombóc Torzsa Societasosainak szarfoshúgy módon hírt hamisítani. Aki meg erre kíváncsi, itt eléri a témát. Amúgy kedves szocimaci barátaim, piszkosul egységsugarúnak kell lenni, hogy ezt valaki be is kajálja, szerintem a ti néhány elborult fanatikusotokon kívül mindenki unottan zárta be az oldalt. Nem jött be, gyúrjatok még rá, hátha a Habony-média alkalmazásba vesz. De egyelőre ez még oda is híg. 

Meg az is érdekelne, hogy a szocik március 15-én miért felejtettek el zászlót vinni, mikor egyébként még a bőrtangájuk is piros. 

Szóval, én rohadtul kíváncsi vagyok. 

Mi is történt Szegeden? 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://odaverek.blog.hu/api/trackback/id/tr4412343591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tölgyes Péter 2017.03.17. 01:09:48

Én meg arra vagyok kíváncsi, miért kell egy amúgy valós gyanút megfogalmazó cikket teletömni oda nem illően otromba kifejezések egész csokrával. Miért kell szélsőséges indulatok generálására törekedni? Ez így erősen hitelességrontó. A szerzőnek igazán megmondhatná valaki: a stílustalanságból stílust előállítani csak keveseknek sikerült, mert azért az mégis csak olyan lenne, mint a fából vaskarika.

Tölgyes Péter 2017.03.17. 01:11:00

Én meg arra vagyok kíváncsi, miért kell egy amúgy valós gyanút megfogalmazó cikket teletömni oda nem illően otromba kifejezések egész csokrával. Miért kell szélsőséges indulatok generálására törekedni? Ez így erősen hitelességrontó. A szerzőnek igazán megmondhatná valaki: a stílustalanságból stílust előállítani csak keveseknek sikerült, mert azért az mégis csak olyan lenne, mint a fából vaskarika.
Ideverek, odaverek, itt az olcsó pulóverek
süti beállítások módosítása